Over Schellekens

Ons kantoor is opgericht in 1993 door de heer J.A.M. Schellekens. Wij zijn een zelfstandig kantoor voor de administratieve dienstverlening. Ons bedrijf bestaat uit een klein team van goed opgeleide en enthousiaste medewerk(st)ers. Omdat wij ons met name richten op het MKB zoals middenstand en andere kleine- tot middelgrote ondernemingen, is het vanzelfsprekend dat ook na kantooruren afspraken kunnen worden gemaakt als dat bij u beter uit komt. Wij zijn een relatief klein administratiekantoor en kunnen daardoor onze klanten een optimale service bieden met de bijbehorende persoonlijke aandacht. Het voeren van een gedegen administratie is voor een ondernemer vaak een flinke klus en door de huidige (fiscale-) regelgeving soms haast ondoenlijk.

Het team van Schellekens

Doordat wij een kleinschalig kantoor zijn, zijn onze overheadlasten laag en kunnen we onze tarieven relatief laag houden. Dit lichten wij graag toe in een persoonlijk gesprek.

Tevens is het mogelijk wanneer u regelmatig administratieve bijstand nodig heeft op uw locatie, dat een van onze medewerkers tegen een afgesproken vast tarief naar u komt om u bij te staan. Maak kennis met ons team

Toine (J.A.M.) Schellekens
Directie
Rob Boudewijns
-
Betty (A.P.M.) Kouwenberg
Administratief Medewerkster
Rick (H.A.) Hoogerwerf
Administratief Medewerker
Maike (M.M.A.) Van Dongen
Administratief Medewerkster

Goed advies

Een administratiekantoor kan kostbare ondernemers-tijd vrijmaken door deze administratieve- en fiscale taken (deels) over te nemen tegen een aanvaardbare prijs. Tegelijkertijd bent u verzekerd van een goed advies op momenten dat dit nodig is.

schellekens administratie dongen

Waarom kiezen voor ons?

Meer weten of een afspraak maken?

Bel 0162 – 47 07 12 of laat uw gegevens achter en wij bellen u zo snel mogelijk om uw vraag te bespreken of 

Waarin bent u geïnteresseerd?